Rokietnica, Francuska 4/1 +48790575515 adam@bryzen.pl

Nasz Blog

  • Home
  • Marketing w sieci i najczęstsze błędy z nim związane
marketing-w-sieci
Adam 14 grudnia, 2019 0 komentarzy

Sieć internetowa jest wielką kopalnią wiedzy i… klientów. Dobrze zrobiona strona wpływa znakomicie na firmę, do której należy – nie tylko znajduje potencjalnych kupujących, ale także buduje wśród nich autorytet oraz zaufanie do marki. Zaś sam marketing internetowy jest dziś na tyle ważną częścią każdego biznesu, że rezygnowanie z niego byłoby co najmniej nierozsądne i wiązałoby się z licznymi stratami.

Chęć zaistnienia w sieci – czy robisz to dobrze?

Aby zaistnieć w sieci nie potrzeba wiele, lecz warto dowiedzieć się jak to zrobić, by uniknąć kosztownych błędów. Blog firmowy nada się do tego znakomicie. Odpowiadając na problemy jego czytelników, tworzymy się swoisty content marketing, który pozwala pokazać potencjalnym klientom korzyści płynące z zakupu danego produktu, bądź usługi.

Niestety nie jest to takie proste. Aby strona cieszyła się dużym zainteresowaniem należy zoptymalizować ją pod silniki wyszukiwarek (SEO) w czym pomoże nam wykwalifikowany copywriter.
Jednakże posiadanie zwykłej witryny internetowej to za mało. Przyszłość marketingu internetowego znajduje się w rękach segmentu mobilne. Dzieje się tak dlatego, iż ponad 50 procent ruchu w internecie generowane jest przy pomocy urządzeń mobilnych. Z tego tez powodu najpierw należy zadbać o responsywność naszej strony, aby prezentowała się na smartfonie tak samo dobrze jak na komputerach stacjonarnych. Sam strona zaś musi być na tyle intuicyjna, żeby nie sprawiała jej użytkownikowi problemów ze sprawnym poruszaniem się po niej. Nieoceniona może okazać się tutaj pomoc webmastera bądź firmy której główne zajęcie to projektowanie stron internetowych.

Reklama w sieci

Reklama w sieci zyskuje na popularności z dnia na dzień. Ze względu na cenę, najkorzystniejszą opcją jest pokazywanie się przy pomocy social media, wyszukiwarki Google oraz e-mail marketing. Dzięki stronom takim jak: Google Ads, Facebook i Instagram koszt dotarcia do 1000 potencjalnych klientów powinien się zamknąć w kilkuset złotych.
Niewątpliwie największą zaleta promowania się w mediach społecznościowych jest możliwość targetownia. Dzięki temu zabiegowi reklamy będą wyświetlane dla ludzi spełniających dane kryteria (np. wiek, płeć). Dobrze prowadzony fanpage ma ogromne znaczenie w budowaniu długotrwałej relacji z klientem co na pewno przełoży się na sukces finansowy.
Nawet jeśli posiadasz produkt, bądź usługę, która rozwiązuje każdy problem twojego klienta oraz powala na kolana twoją konkurencje to nic z niego nie będzie jeśli nie zadbasz o odpowiednią reklamę dla niego. Dzieje się to z prostej przyczyny: Jeśli nikt nie dowie się o twoim produkcie, to nikt go nie kupi. Dlatego warto pomęczyć się z tworzeniem strony i reklamowaniu się w odpowiednich miejscach. Będzie to gwarantem naszego sukcesu.

Zostaw komentarz